November 11, 2009

ZOMG!

Update: More HQ via ROBsessed click for bigger!
Is his finger hooked in her pocket?





More at x17

- Lorabell... O_o

P.s. Lana Lovely raises THIS very good point - just sayin'!

Oh, and click for proof PFach is a LEGEND!


84 comments:

  1. Will these pics make Twitter crash?

    ReplyDelete
  2. oooh oooh when was this? today? in paris? I was all heartbroken today reading heat magazine and it was telling me they were all broke up :(

    this picture is exciting!!

    thanks lorabell! xx

    ReplyDelete
  3. Oh Yeah!!!! You know some people are still going to say they are only good friends!

    ReplyDelete
  4. OME! Thats crazy insane! If they were trying to hide it and be all hush hush, why would they do it out in the open where they know the papz would see them. hmmmmm.

    ReplyDelete
  5. OMG!!!!! OMIGOD! OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!OMIGOD!

    ReplyDelete
  6. whoo-freakin-hoooo!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. i'm so shocked! but in the best way possible!!!

    yay for robsten!

    they are so freaking cute!

    ReplyDelete
  8. Yay!!! I knew it!! I'm freaking out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    GO ROBSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. GO TEAM ROBSTEN!

    xoxo

    (twitter.com/oinkd)

    ReplyDelete
  10. And look at the smile in his face! YYYYYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

    ReplyDelete
  11. I totally admit to being jealous even though there's zero chance I'll ever meet him, let alone date him. Lol.

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. I wonder if they will comment on the pics when they are in London? they look really happy but they aren't holding hands, I have walked with guy friends like that before. Let the speculation begin lol

    ReplyDelete
  14. There is an intimacy in those photos that you just dont have with a "friend". The way her hand is just laid on his. It is so sweet and I am so happy for them! No wonder their all smiley and happy lately!!

    ReplyDelete
  15. Poor bitches, they should waited until the whole press conference things are done, now all the interviews will be about these pictures
    I expected more from Kristen! but she is hitting THAT i'm with her in the proud hall

    ReplyDelete
  16. Awwww I love it, so cute ^.^
    I wonder if they are really together or if they are just friends ( just messing with the paps LoL ) Either way I love them ♥

    ReplyDelete
  17. love love love love it. Sorry, my own selfish obsession loves this...can you tell? :)

    ReplyDelete
  18. It looks like they're walking towards the plane and really didn't see anyone close enough, so the impression I'm getting is that they were having a down time away from the cameras (or so they thought) and completely forgot to keep their usual distance. The way they are SO worried about denying all the rumors, this isn't something you would see in the daylight with tons of people and the media and the paparazzi all around.

    I don't know guys, they're not exactly holding hands - I see her holding his arms, but as they said "a picture worth a thousand words" . I just looks RIGHT.

    ReplyDelete
  19. Ok! Now I see - she's trying to hold his hands while he holds his HAT!!! She gives up and move up to his arms.

    ReplyDelete
  20. Poor Taylor he was there too lol!! wonder when they are going to do their people magazine "we're in love" cover lol j/k i know that wont happen. people mag covers equal desperation and these two are far from desperate for attention

    ReplyDelete
  21. Am I the only person who isnt happy about this? lol.
    I do love seeing Rob happy and smiley...but I dunno, I just dont like seeing them together.
    Something about KStew rubs me the wrong way...and I know thats insane to say because I've never met her, but from the interviews I've read and seen, something I get from that just doesnt sit right with me.

    But like I said...I do like seeing smiley Rob.

    ReplyDelete
  22. wow lol as much as id love to jump to conclusions COME ON YOU GUYS seriously the movie comes out in a week this is planned its just drawing attention to them heating everything up do you think if they were really a couple they would parade in public ks said it herself she keeps her personal life personal seriously we all would love for them to be madly in love !!!!

    ReplyDelete
  23. Awwww! Toooo cute! But I kinda agree with you @Kirrilly! There's just something, but they are cute together =)

    ReplyDelete
  24. somewhere Perez Hilton is crying in a corner wondering what mean thing hes going to say a/b this photo

    yay Rob and Kristen!

    ReplyDelete
  25. Ohhh happy dayyyy!!!! haha There goes to all those Robsten hater that thought we (Robsten team) were obsessed and crazy and all that! Chemistry is stronger than anything and this was obvious! I'm happy if they're happy so...this is a beautiful night! haha Now I can sleep in peace!

    ReplyDelete
  26. FINALLY!!! good for them - they look adorable!! And here i was wondering what i was gonna blog about tonight... i think i just found some inspiration! i

    I hope you have an amazing time tomorrow!!! keep us posted - we want details!

    ReplyDelete
  27. About darn time we get to see something from these two!!! Good for them!!! : )

    ReplyDelete
  28. I'm neither a Robsten shipper or anti-Robsten, if they're dating, good for them, if they're not then fair enough.

    But it still amuses me how hyped up pictures like this make the Robsten shippers - it does not prove they're a couple.

    Yeah, it makes it a little more likely... but I hold hands with my guy friends and link arms with them (and female friends too actually), it's not a romantic gesture, it just shows you're comfortable with someone (hell, I've held hands and walked with my arms linked with guys--and girls--I was barely friends with, especially at night, it's just nice to be close to someone) - it CAN just be a friendly thing.

    Rob hasn't even made the effort to hold her hand, he could've put his hat somewhere else to hold her hand, which would be a bit more likely if they were a couple and the fact that Kristen very recently said that she doesn't want people to know the answer to whether they're dating or not and wants to keep that for herself makes it a bit less convincing that she'd suddenly decide to publicly walk around holding his hand.

    ...But anyway, either way the pictures are pretty cute. :]

    ReplyDelete
  29. FINALLY!!
    Awww (: There sooo cute!
    I love it

    ReplyDelete
  30. Damn them!!!!! Damn them!!!!!

    I was a total nonbeliever (hopeful nonbeliever anyway).

    How cliche that they are together.....

    That's right. Total Bitter Betty right here.

    I'm trying soooo hard not too care.

    ReplyDelete
  31. BTW, the photog who sold this pic just made millions of dollars. Trust.

    ReplyDelete
  32. Ok. As much as I want these two to be together, this really doesn't confirm much. If you'll look at the entire collection of photo's you'll see the manager blatantly staring at the "hidden" photog
    http://x17online.com/gallery/view_gallery.php?gallery=twilightairport111009_X17&index=14

    She's not technically even holding his hand, as much as I want to make it so. She's holding his arm, their hands aren't even linked. She's holding his WRIST.Let's not all forget a movie comes out in just a few days--publicity!

    ReplyDelete
  33. Is this their coming out picture??? Hmmm....

    ReplyDelete
  34. Hahaha, have you seen Peter Facinelli's new twitpic:

    http://twitpic.com/p2hf8

    Him and Kellan holding hands with the caption "OMG Co-stars caught holding hands. Guess this picture proves everything. #Pellan"

    Peter is such a legend. :]

    ReplyDelete
  35. Peter rocks my socks off, seriously

    ReplyDelete
  36. .... I want to say that this is not a publicity stunt for the movie coming out, but God only knows.

    They just "happen" to come out at this time? Somehow doubtful.

    ReplyDelete
  37. I am so happy! Conclusions have been hurdled over... There is no other woman (other than those of us who have taken numbers and are waiting in line) made more perfectly for dearest Rob who fell from the heavens than our own little Bella Cullen in the flesh. All I can say is "Awwwwwww"!

    ReplyDelete
  38. If anything, it just looks like kristen is getting very good at slipping him some weed. XD

    ReplyDelete
  39. I don't give a flyin' fork as to what is REALLY goin' on in these pics. It looks great to see the two of them looking comfortable together again, AND I am so pleased to finaly see Rob looking geniunely happy.

    ReplyDelete
  40. Sweet pics. Who knew that they would cause such craziness?

    I am sure Rob and Kristen are laughing over all this because they don't really care what people think.

    I hope they are both happy no matter what the level their relationship is.

    ReplyDelete
  41. I feel so ridiculously happy right now it's stupid. YES!!

    ReplyDelete
  42. Eeeew!! KStew is yuuckie.. Nothings sits right for me about her... I don't know why Twilight fans even like her!! She hates Twilight and in the earlier days she always dissed it!! She has not personality, no charisma and not style.. Gag me please!

    ReplyDelete
  43. @esmeralda- Kristen has grown up a lot since filming Twilight. Give her a break. She just said in an interview that she was so passionate about Twilight and didn't want to come off as generic, by saying the same garbage that all actors say when promoting their movie, so she would try to say it different ways-that's why she was always fumbling around for words. Her interviews now are awesome and she's older and she just says what she thinks and feels.

    She is gorgeous and perfect for Rob!! And a perfect Bella:)

    ReplyDelete
  44. I tend to not speculate when I see pics like these, but at the same time....they haven't been actually denying anything as of late. They just say they're not responding to it. Or, Rob will go with whatever Kristen said.

    Either way I don't care. Its just nice to see that they look happy.

    ReplyDelete
  45. WOOOHOOO! It's like Christmas! But early! And better! I'm lovin' it!

    And I want those boots, KStew! They rock! You too rock! <3 Robsten <3

    :D

    ReplyDelete
  46. I personally am a bit devo'd... I didn't want them to be together. Oh well...

    ReplyDelete
  47. I feel like Peter Pan felt when Wendy gave him a 'thimble'. They owe it to the world to reproduce and make the world a more beautiful place lol. Too soon? I don't care, I'm elated!

    ReplyDelete
  48. "Now i'm not one to gossip"

    oh who am i kidding

    @Jenny - just made a good point in the chat box with the pic of Kristen and Taylor holding hands... sorry haven't pasted the link but it's basically the same exact pose as Robsten last night.

    Difference is: Robsten know what a scoop like this would do to the world. If they wanted to hide things they don't want the world to know about they shouldn't hold hands.

    Yes 'just-good-friends' hold hands all the time.

    But 'Friends' who are the hottest stars around and rumoured to be having a secret affair don't hold hands unless caught accidentally...

    just sayin'

    (mini-squeee) :)

    ReplyDelete
  49. I enlarged it, and yes, his finger is so crooked in her pocket! Go twilight, Go twicrackaddict!

    ReplyDelete
  50. I can't believe all the fuss over these photos. This is like those stupid magazines that have them married and divorced already! Leave the poor kids alone, who cares if they're holding hands? Which they're actually not, she's holding his wrist and he's holding his hat. And his hat is hiding his hand so you can't tell if his finger is hooked in her pocket. When you're actors and you have an onscreen relationship, you have to have a close bond. That doesn't mean they're together. And if they are, it's their business!
    I would like to point out though, that in the beginning, I didn't think Kristen was the best pick for Bella. Now, I can't help but see that she IS Bella. I've been re-reading the books and the draft of midnight sun that Stephanie posted, and she really does fit the description to a T. And from what we can see in the clips and previews of New Moon, she's grown a lot since the first movie. Which I'm happy about!

    ReplyDelete
  51. Rob and Kristen might be "just friends", but they're friends "with benefits"......lol.

    ReplyDelete
  52. YES YES YES!!!!

    I've been sooo caught up with work these weeks, I haven't got any time left for twicrack *sobs*

    But I just had to comment on this and do my most freaky happy dance!!! (Hey and the tv's playing KOL sex is on fire... ha ha!)

    ReplyDelete
  53. well... I know that these pics are from paps but seeing Robert and Kristen happy it makes me happy...

    ReplyDelete
  54. Well I guess there's no denying it now! :) More Michael Angarano... Wonder how long they've been broken up.

    ReplyDelete
  55. I hold hands with my best friend and hes a guy !
    And Peter was trying to prove a point; just because two people hold hands doesnt mean theyre together !
    We shouldn't jump to conclusions.

    ReplyDelete
  56. DANG IT haha i was sure they were just friends haha lost that bet

    ReplyDelete
  57. omg!!! they are sooo happy i love it !!!!
    yay for paris the city of love the brought them together!!!

    but i dont think it proves that they are for definate lmao they have to announce it or full blown make out in front of the paps then i will believe it i dont wanna judge them they get it enoough :( :D:D:D

    ReplyDelete
  58. I can't remember if it was in these comments, but someone mentioned her doing the same thing with Taylor (the whole holding his wrist/linking arms with him thing) and I found the picture:

    http://i213.photobucket.com/albums/cc7/plushpout/taylor-kristen-nikki-in-vancouver.jpg

    O.o

    ReplyDelete
  59. @LaurynwithaY:
    [RE: "If anything, it just looks like kristen is getting very good at slipping him some weed. XD"]

    lol that's a possibility.. i was thinking that maybe rob was a bit drunk/high already, and she's just keeping him from bouncing all over the place lol

    as for the pix, as much as i (along with most of you) think they're great together, these pix don't prove much. when i see an actual kiss, then let's all make a fuss.

    i heart pfach for posting that pic. it was EPIC. :D

    oh and i love her outfit too

    ReplyDelete
  60. @Ica, I totally concur with the whole loving her outfit too - especially the boots. :D

    ReplyDelete
  61. To all the people criticizing the Robsten shippers: Why do YOU care? Why not just leave us alone in our own euphoric happiness? It's not like it personally affects your life whatsoever if we choose to believe they are together or not. It's just like the case with all the Twilight haters. It's like, why don't you just let us be? If you don't like it, fine. We get it. Go over there to the corner and bring all your negativity with you. Love is all we have here :D


    "Difference is: Robsten know what a scoop like this would do to the world. If they wanted to hide things they don't want the world to know about they shouldn't hold hands.

    Yes 'just-good-friends' hold hands all the time.

    But 'Friends' who are the hottest stars around and rumoured to be having a secret affair don't hold hands unless caught accidentally...

    just sayin'"

    @ mysharona: You took the words right out of my mouth

    ReplyDelete
  62. They so belong together. Those pictures just make me smile! Good friends huh...I want a friend like that!

    ReplyDelete
  63. I hope this story dies down as quickly as it began...seriously. Now it's time to turn the focus back to the movie and less on their personal lives. I really wish the paps would leave these two alone; no matter how much they are harassed Rob and Kristen aren't going to reveal the status of their relationship.

    ReplyDelete
  64. Uhh, no, I'm not going to give her a break, why should I? She so obviously isn't happy what she has done with Twilight and is more than "ready to move on as a serious actress".. so go ahead, move on, PLEASE.

    But here's my thing: she doesn't like what she's doing and is always bashing on Twifans, so why am I as a Twifan gonna be all over her, just because she portrays a character? uhh no? So I'm just going to do what she wants and not admire her for her work in Twilight..

    and yeah, now with the promotion of New Moon she's obviously doing her job and promoting the film so she has to interview and say certain things because Summit had a talk with her.. but whatever, people, keep lying to yourselves and continue to adore KStink.

    ReplyDelete
  65. lorabell.... i was really worried about you when i didn't get any tweets 2day but then i noticed you were going to the fan event have a blast.. let us know how it was!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  66. My first reaction; I have a few guy friends that Im very close with...but I dont hold their hand. What kind of message does that send? It says, I like you and Im attracted to you. As a friend, that would be awkward.
    My second reaction was; lets be rational thinking adults here. Their both extremely close, friends, co-stars...BLAH BLAH BLAH, thats BS! Their so flirting.

    Lovin' it. My inner fangirl is squeeing and doing a dance.

    ReplyDelete
  67. OH YEAH! I forgot to say before...look at Rob! He's lit up like a god damn christmas tree. LOL!

    ReplyDelete
  68. 70 plus comments about this. Really??! seriously people?? why does everyone care if they are together or not.

    ReplyDelete
  69. So, just in general, recently, Kristen's choice of footwear totally pwns me. Those boots are b-e-a-utiful!

    ReplyDelete
  70. I'm a little to excited about this. :)
    Lorabell, HAVE FUN today!!!!!! can't wait to hear about it.

    ReplyDelete
  71. Lorabell!!! where are you?!! how was it?!!

    ReplyDelete
  72. Until I hear it from them I'll still think they r gud friends so there

    Natalhy

    ReplyDelete
  73. i think this picture and the interview have clinched it for me, they are going out. i admit, i'm a 'little' jealous and a 'little' crushed :( but to those who think they are 'just friends'...denial is a river in egypt and i have a bridge in ny that i'd be willing to sell you for, really cheap :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.