September 18, 2009

Remember the Cullens Zoolander style?



Epic LOL!

Thanks Just_Christy

- Lorabell

Update: For those of you who didn't see the Zoolander one, enjoy:



Thanks RaydoDelunaPR

21 comments:

  1. Bahaha! Taylor looks like their adopted little kid.

    ReplyDelete
  2. Its night at the roxbury style

    ReplyDelete
  3. I about peed myself laughing!

    -Angel

    ReplyDelete
  4. haaaaaahaaaaaaaaaaahaaaaaaaaa this is crazy!!!! hahahahaha Rob with this flow and Kristen like la la la and Taylor always sunnyyy hahahaha this just made my night! haha

    ReplyDelete
  5. FYI...its night at the roxbury, not zoolander

    ReplyDelete
  6. SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO FUNNNYYYYY!!!! look at Rob's face! :)

    ReplyDelete
  7. hahaha I love the one with the Cullen Boys!!!! hahaha I tried to used it as a background in my computer at work but it crashed hahaha Kellan looks like Dennis the Menace and Edward it's like ohh ahhh hahaha Great thing to bright our day! Thanks Lorabell! hahaha

    ReplyDelete
  8. OMFG I CANNOT believe I hadn't seen the Zoolander one before, I feel quite ashamed!! That is hilarious!!!

    ha ha ha ha ha ha

    Thanks for the update post Lorabell, I really needed a good laugh today!! :) xxxx

    ReplyDelete
  9. Thanks Lorabell for the best laugh today. LOL

    ReplyDelete
  10. Ha ha ha... I especially love the last one, the boys looks like, they're having fun! ;-)

    ReplyDelete
  11. oh lord youre killing me!!!......HILARIOUS!!!

    ReplyDelete
  12. LMAO!!!!! I love this you guys. Your as warped as I am.

    ReplyDelete
  13. Seriously, the Zoolander one is the funniest thing I've seen! Rob's face/expressions are perfect

    LMFAO

    ReplyDelete
  14. Thanks made my day!! This is hysterical- pee a little in your pants funny:))

    ReplyDelete
  15. WHY HAD I NOT SEEN THESE BEFORE??!!
    i just about laughed my butt off!
    hilairious, thank you
    xx

    ReplyDelete
  16. LOL!!!! I can't stop laughing!!! I almost peed my pants :-D... This is priceless....

    ReplyDelete
  17. OMG...this is SO funny. LOL !!!!!! I think Rob would think it was hysterical if he saw it !!!!

    ReplyDelete
  18. HAHAHAHAHAHAHAHAHHA this is the funniest thing I have ever seen.....the one with all the cullen boys is hysterical. I have sent it to everyone I know.....only a couple of my twifan friends really appreciate!!!

    ReplyDelete