June 16, 2009

Good Quality Video of Remember Me Filming...


...but shady, annoying Pap commentary. Watch it with the volume turned down. :-) [Source via RobPattzNews]

19 comments:

  1. Again with that darn cancer stick

    ReplyDelete
  2. that ppz is sooo gay jajaja

    ReplyDelete
  3. It's gotta be annoying with all the by standers and especailly papz there when he's probably trying to concentrate an ACTING!

    ReplyDelete
  4. ashley,
    the smoking thing is in the script.. ;)

    ReplyDelete
  5. I absolutely hate smoking, so why does he make it look so sexy?

    ReplyDelete
  6. I love the fact that they have his Edward hair. Haha! He looks like he's wearing his own wardrobe too. And what was the big deal about him smiling? He always smiles.

    ReplyDelete
  7. Ohh what an amazing thing to end my day!!! haha He's sooo dreamy... my god!!! I don't like the smoking buttt I don't care!!! Thanks TCA!!!!

    ReplyDelete
  8. he looks despress and sad a little.Poor Rob =( Fame has gotten Rob freaked out and ALOT , we(twilighters who RESPECT him and adore and love him alot)let's try to give him a break.He has many things going on like what happened yesterday , Kstew , his personal life , Fame alot is going on , etc. Too many things going on for him , and he has many things/problems in his plate.He cant go to NYC and get coffee @ Starbucks beacuse crazy bitches who look old enough to be his grandma , grandmother or even great grandmother stalk him and sexual harass him i guess those bitches never learned their manners and how to RESPECT ppl or dont even know what RESPECT means or don't know the word RESPECT.I think those bitches shoulg go to rehab and stay there for idk ... their rest of their life.And im a 12 year old , 8th grader and knows better than them my manners and how and what RESPCET is and mean.That was totally wrong.Im thinking that Rob might start giving RESTRAINING ORDERS.

    ReplyDelete
  9. I have A question!!!

    Does rob play a student or something cuz he always has a backpack???

    ReplyDelete
  10. Woww. I completely agree with Anonymous at 4:36. Smoking repulses me but for some reason, when HE does it, I'm not disgusted.
    "Renesmee Cullen".. I agree with you about the respect, but there's no need to curse.

    ReplyDelete
  11. I hate smoking too. But he makes it look hot (I know that's bad and stupid but what can I say?)Its kinda has the same effect as in the modern adaptation of Romeo + Juliet when Leo (my first crush) was sucking on cig.

    @EdwardsPanda--- I don't know for sure but I would think he was playing a student afterall they're filming at NYU so I'm assuming and as you mentioned he has a backpack

    ReplyDelete
  12. ok, i no that i dont know rob, but for some reason the way they are talking bout rob at the end of the video just makes my stomach hurt.. i no they dont say anythin bad butjust how arrogant and almost entertained (maybe thats the right word im not sure) and just makes him seem like a piece of freaking meat for them to stare and comment on just makes me sick idk maybe im being drammatic but it really does make me sick.

    ReplyDelete
  13. poor rob looks so uncomfortable at 2:08 cuz the ppzari are trying to get video of him and the guys arguing with the other guy right next to him :( i hate to see him uncomfortable or sad

    ReplyDelete
  14. I like the vid- They make it look so natural just two friends walking down the street. Rob must be in heaven cuz he can smoke in his scenes. (That beautiful face is gonna look real old before its time:((
    I'm with ya Caley... at the end I was saying too stop talking you jackass, Rob usually is smiling-and what a infectious smile it is. so sweet.

    ReplyDelete
  15. Hah the smoking is everywhere with him. Seriously he should be getting a pay check from the tobacco industry anyday now. I think since he is a role model to so many kids he could have a bit of a backbone about where he smokes. Given I havent seen the scrip but unless it is a movie about someone dying of cancer the cigs probably could have gone.

    Other than that... cute :)

    ReplyDelete
  16. Anyone else think his walk is different? Like, more relaxed and confident than his stiff Edward walk? I like this walk :)
    Also did anyone notice how at about 0:45 mark he starts looking intensely to his left? I kinda have a feeling he was supposed to be looking at Emilie/Ally. Like, he probably notices her for the first time in the movie, or something.

    ReplyDelete
  17. cool. Thanks! (I turned down the volume)

    ReplyDelete
  18. He's got an interesting way of holding his cig. He gets his hand as close to his face as he possibly can...I don't condone smoking at all, but Rob just makes it look like it's okay... But it's not kids, absolutely not!

    thparkle, Leo was my first celeb husba- er, crush too! And he was hot as hell in R&J.

    PrincessJen

    ReplyDelete
  19. He is the hottest sexiest human being that ever existed! That;s it...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.