June 4, 2009

Boxers or Briefs? Neither.

[Source]

15 comments:

  1. SM made 50 million for a dream she had (forbes 100) wish I could dream something that made $$. Comando all the way!! cuz of no money. LOL

    ReplyDelete
  2. hahah red thong, classy k

    ReplyDelete
  3. I had to laugh at that title...haha. I first thought it was meant about Taylor...then looked at Kristen...haha.

    ReplyDelete
  4. I think that's her stunt double. But I'm not certain. Kstew just doesn't seem like the red thong kinda chick. But who knows. maybe Rob. teehee.

    ReplyDelete
  5. that IS her stund double

    ReplyDelete
  6. I was gonna say that....I saw the access hollywood vid and it seems like that is her stunt double

    ReplyDelete
  7. I thought the same thing about Stephanie Meyer, if all dreams were that profitable. 50 million, that is unfathomable.

    ReplyDelete
  8. Yeah, I heard it was her stunt double too.

    ReplyDelete
  9. I wonder what stunt she was in the middle of that required her double right then. Doesn't seem too demanding.

    ReplyDelete
  10. apprently...they use doubles for everything...in this scene they might've worried that she might get scratches or something when she dives into the grass...they wanted to use stunt double in italy when bella jumps thru the fountain but kristen wanted to do it...

    ReplyDelete
  11. stunt double or not thats hilarious :)

    ReplyDelete
  12. does anyone notice how BUFF Jake/Taylor looks here? mmm. thats definately something worth dreaming about... & thats definately got to be the stunt double. Is it me, or is it just ironic that a red lacey thong would end up on Bella? I dont think Bella would have EVER been caught dead wearing a red lacey thong haha :)

    ReplyDelete
  13. It sort of gives new meaning to "twicrackaddict", no? Tee hee.

    ReplyDelete
  14. hahahaha i agree ^^ bahahaha.. i thought it was about jAke too but yeah..

    ReplyDelete