April 22, 2009

Bertie the Sex Hair Slayer More *Beanied* VMan Outtakes

Radaronline.com has an exclusive look at VMan Outtakes. See them all here. Thanks, Lindsay!

P.S. HisCrookedSmiles has named Rob's beanie "Bertie": Bertie the beanie, Bertie the berret, Bertie the slayer of swoonable "sex hair"... ;-)

13 comments:

  1. Hahaha - and THAT is why you're awesome! :D

    ReplyDelete
  2. Haha! I hate Bertie the beanie @ times...But that passes when Robbie-Kinz ( my name 4 him,lolz) smiles that crooked smile...It's like "OMG! Thats my(NOT BELLA'S)smile" lolz!!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. P.s. That first one (in particular) is SO hawt! ...despite Bertie ;)

    ReplyDelete
  5. I have to admit....even though I love Rob with the fire of a thousand suns-----I hate that dang beanie ****gasp**** and I hope it gets dropped in a lake or something. ((((((sorry Rob))))))

    ReplyDelete
  6. Love Bertie, love Rob. Is there even a bad photo of him? They all look amazing to me. Sheesh.

    ReplyDelete
  7. I recently realized that I just love that beanie...
    When I see him w/ Bertie I feel a sudden relief..

    ReplyDelete
  8. Lol, I love that everyone's taking to the name with such enthusiasm - it was a necessary development! :)

    ReplyDelete
  9. Kellan and Taylor look amazing.

    ReplyDelete
  10. I'm sorry, but while I AM a Rob hair-fan....I love Bertie too. It touches his body...why not!

    Love the black and whites. Love them all...

    I won't be working today!

    ReplyDelete
  11. Bertie...ha! The beanie works for me... gives him that sexy merchant marine look, lol. All he needs is a corncob pipe, a duffle bag and a girl in every port (I've got the East Coast covered :) )

    I would really like to know what's up with Taylor's standard issue 'prison yard' pose on the third pic? Cute, but disturbing.

    ReplyDelete
  12. I love that Rob has the ability to smolder with his eyes alone. No other man has ever done that to me, except for Rob. I can only imagine how much more powerful his "bedroom" eyes are...shivers!

    I especially love the photo of Rob and Kella, stumbling around as if coming home drunk. All thats missing is the beer bottles. LOL!

    ReplyDelete