April 15, 2009

Fangirl *SQUEEEEEEEEEEEEEE*

I. Saw. The TWILIGHT Cast at the 100 Monkeys SHOW tonight. Kellan, Ashley, Kristen, Taylor, Jackson, Peter and Nikki too!!

SQUEEEEEEE^1000


Report to come tomorrow. I'm too sleepy.

But chew on this CosmoGirl Outtake in the meantime, and see the rest at lion_lamb.
Thanks for the pic link, Kathy!

30 comments:

  1. *sits and waits for a full report being the big Monkeyhead that she is*

    ReplyDelete
  2. OMG! TCA that is effin' awesome!! can't wait to read all the details!! hope you had your camera!

    <3
    KG

    ReplyDelete
  3. died a little for youuuuuuuuuuuuuuuu why I'm italiannnnnnnnn

    ReplyDelete
  4. Nikki was there too!! This was the best night ever, it was great to see you again.

    ReplyDelete
  5. Ooops, boyfriend was logged in. That was supposed to be from me!

    ReplyDelete
  6. Shame Rob wasn't there toooo...haha but I can't wait to hear about the others, especially Jacskon!

    ReplyDelete
  7. OMG you have no idea how in love with Taylor I am!! And not because he is Jacob Black but because he is Taylor Lautner!! Please tell me...is he as gorgeous a person as he appears to be?!?!

    ReplyDelete
  8. OMFG! You are so lucky. Makes me want to hope on a plane in Sydney and fly over to Vancouver.

    You have to tell me ALL about Jackson and Ashley. I'm in love with those 2 and believe they are together. Can't wait to read your report.

    Jealous of you at the moment

    Natsky

    ReplyDelete
  9. Wooooow! You sure you want to go home after all this? lol

    That's awesome!! can't wait to hear the details. Too bad Robert wasn't there?

    ReplyDelete
  10. EEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!! I knew you would! Yay!!!!! I am so second hand excited!

    ReplyDelete
  11. Okay, seriously jealous, here! Damn being in Australia :(

    I do love Oz, really ;)

    ReplyDelete
  12. OMG
    THAT IS SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO COOL!
    I can't wait for an update!

    ReplyDelete
  13. PS
    Is it wrong that I'm secretly hoping you got Taylor pictures?
    *swoon*

    ReplyDelete
  14. So happy for you (and so jealous!)

    ReplyDelete
  15. SO. DAMN. JEALOUS!!!!!
    Yay for you!

    ReplyDelete
  16. Yeah! I'm so jealous, I mean, HAPPY for you!!

    ReplyDelete
  17. See, your patience and effort was awarded. I hope you have pics to share, TCA!

    I'm either happy or hating you right now, I'm not sure which.

    ReplyDelete
  18. Damn, you must be the happiest TwiCrack Addict there is! Lucky you! :)

    ReplyDelete
  19. That was a great night!!

    Darn it Rob...why wouldn't you come!!!

    ReplyDelete
  20. Hooray for J! I'm glad it wasn't all for naught...and I can't wait to hear the scoop! ;)

    ReplyDelete
  21. Can't wait for details!! *SQUEAL*

    ReplyDelete
  22. WHOOOHOOO!! *throws confetti on TwiCrack and patiently waiting for details and pics (hopefully)*

    ReplyDelete
  23. oh my gosh SO JEALOUS!!!! Do you think they'll all go to the 100 Monkey's concert that's on Sunday?? I'm going to that one - so I hope so!!!

    ReplyDelete
  24. YAAAAAYYYYY!!!! I knew you'd be rewarded!

    ReplyDelete
  25. I'm so glad you FINALLY got to see some of them...and so up close and personal! I can't wait to hear more about it. What perfect timing to be in Vancouver!

    ReplyDelete
  26. I went last night too! It was amazing!!!!!!!!!! Their band was soooo good. It was cool just mingling amongst all the cast.

    ReplyDelete
  27. congrats !! omg you did it !!!

    ReplyDelete
  28. i love that picture
    aanyway
    i wished i lived in vancouevr!!!
    i do i do i do
    then i could try and probably fail set stalkign!

    ReplyDelete